برگزیده

مسئولین رسیدگی کنند!!!
۳۰ نکته مهم درباره بایدها و نبایدهای عضویت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای
چگونه برای هر مشتری بالقوه از زبان مخصوص خودش استفاده کنیم؟
گردش مالی ۱۸۲ میلیارد دلاری بازاریابی شبکه‌ای
«حالا نه» را به «همین حالا» تبدیل کنید
وبینار آموزشی وس لیندن سوم دی برگزار می شود
۲۲ نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای و فروش مستقیم
۹ دلیل اصلی شکست در کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای

مقالات

دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰ نسخه چاپی 0

۹ دلیل اصلی شکست در کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای
فروش مستقیم- با خواندن این مطلب با ۹ حقیقت تلخ که باعث شکست و عدم موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای می‌شود، بیشتر آشنا شوید.

" چرا فقط 10% از افرادی که به کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای وارد می شوند به موفقیت می‌رسند؟ اما 90% هیچ توفیقی ندارند!" با خواندن این 9 حقیقت تلخ علت عدم موفقیت را متوجه می‌شوید:


1. جدی نگرفتن کسب و کار

. بسیاری از افراد این کسب و کار را موقتی فرض می‌کنند.
. اگر افراد این فرصت را به اندازه شغل شان جدی بگیرند، موفق خواهند شد.

2. انتظارات نا بجا

. بعضی ها تصور می‌کنند که این یک راه سریع برای پولدار شدن است. در حالی که این‌گونه نیست.
. اهرم واقعی در این صنعت با پرورش تدریجی کسب و کارتان شروع می شود.
. انتظار دستمزد بالا از همان ابتدای شروع فعالیت اشتباه است.

3. ضعف اعتماد به نفس و باور

. برای موفقیت به سه نکته اساسی باید معتقد باشیم: محصول، شرکت و خودمان
. برای افزایش اعتقاد به محصول: لازم است که از محصول استفاده کنیم و همینطور بازخوردها را از طرف مشتری دریافت کنیم
. برای افزایش اعتقاد به شرکت: لازم است داستان موفقیت‌ها را مطالعه کنیم و با لیدرهای موفق تعامل داشته باشیم.
. برای افزایش اعتقاد به خودمان: فقط به دو موضوع رشد شخصی و مرد عمل بودن نیاز داریم.

4. نادیده گرفتن توانمندی‌ها و اصول بازاریابی

. ارتباط گفتاری و مالی با مشتریان باعث می‌شود تا هم به لحاظ شخصی و هم مالی رشد بیشتری را شاهد باشیم.
. ترکیب بازاریابی شبکه ای و تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی به شما کمک خواهد کرد تا موفقیت لازم را کسب کنید.

5. نبود سیستم مناسب کسب و کار

. مشتری یابی، پیگیری، تبدیل و آموزش ملزومات یک  سیستم مناسب کسب و کار بشمار می‌روند.
. ثروت و پیشرفت در پیگیری کردن است.
. از روش های آنلاین مانند ایمیل های بازاریابی و ابزارهای وبینار بهره ببرید.
. از روش های غیر آنلاین مانند تماس تلفنی با مشتریان استفاده کنید. هنوز هم این سبک از بازاریابی متداول است و جواب می‌دهد.

6. عدم تمرکز

. همه بازاریاب‌های موفق شفافیت و تمرکزی دقیق روی برنامه‌های خود دارند.
. از مسائل و مشکلات کوچک ناراحت نشوید. نگاه بلند مدت به مسائل داشته باشید.
. بر روی نقاط قوت خود تمرکز کن و با استفاده از آنها خودت را رشد بده.

بخوانید: سیستمی برای بهتر شدن حال بازاریابی شبکه‌ای

7. بر روی خودشان سرمایه گذاری نمی کنند

. کتاب خواندن، گذراندن دوره، شرکت در آموزش و حضور در همایش باعث ارتقا توانمندی و رشد می‌شود.
. سرمایه گذاری  بر روی توانمندی‌ها مهمترین عامل موفقیت است.
. هر چه بیشتر یاد می‌گیری... بیشتر به دست می آوری. تغییر لازمه پیشرفت است.
    
8.  عدم اطلاع از نحوه صحیح معرفی کسب و کار

. همه افراد با درآمد بالا در این کسب و کار درست معارفه دادن را می دانند.
. اینکه شما یاد بگیرید چگونه طرح را در ماه اول نشان دهید بسیار سرنوشت ساز است.
. معرفی کسب و کار یک هنر است، باید آن را از بالادستی های موفق یاد بگیریم.

9. بدون چشم انداز، محکوم به شکستی

. موفقیت با چشم انداز آغاز می‌شود. بدون چشم انداز، افراد فقط سقوط می‌کنند.
. چشم انداز باعث می‌شود افراد با انگیزه به حرکت ادامه دهند.
. وقتی هدف دارید، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید.


مطالب مرتبط

  • +


به ما بپیوندید