برگزیده

مسئولین رسیدگی کنند!!!
۳۰ نکته مهم درباره بایدها و نبایدهای عضویت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای
چگونه برای هر مشتری بالقوه از زبان مخصوص خودش استفاده کنیم؟
گردش مالی ۱۸۲ میلیارد دلاری بازاریابی شبکه‌ای
«حالا نه» را به «همین حالا» تبدیل کنید
وبینار آموزشی وس لیندن سوم دی برگزار می شود
۲۲ نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای و فروش مستقیم
ارسال پیامک آموزشی به بازاریابان الزامی شد

اخبار

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰ نسخه چاپی 0

دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای:
ارسال پیامک آموزشی به بازاریابان الزامی شد
فروش مستقیم- براساس بخشنامه شماره ۶۰/۱۴۴۴۱۶ مورخ ۲۵ شهریور ۹۶ مدیران شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مکلف شده‌اند ، پیام‌هایی را بصورت جداگانه حداقل هر ماه یک بار برای اطلاع بازاریابان ارسال و اقدامات انجام شده به همراه شماره سامانه پیامکی را به دبیرخانه کمیته نظارت منعکس کنند.

براساس بخشنامه شماره 60/144416 مورخ 96/6/25 کلیه مدیران شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مکلف شده‌اند ، پیام‌های ذیل بصورت جداگانه حداقل هر ماه یکبار جهت اطلاع بازاریابان ارسال و اقدامات انجام شده به همراه شماره سامانه پیامکی را به دبیرخانه کمیته نظارت منعکس نمایند.

لیست پیامک­‌های ارسالی به بازاریابان فعال

1-بازاریاب گرامی: درصورت عدم پاسخگویی شرکت به نارضایتی‌ها می‌توانید مراتب را به نشانی پست الکترونیکی دبیرخانه کمیته نظارت به نشانی info@easnaf.ir ایمیل نمایید.

2-بازاریاب گرامی: تشویق به خرید بیش از توان فروش و یا مصرف شخصی در گروه‌­های شرکت تخلف محسوب می‌شود.

3- بازاریاب گرامی: براساس نیاز واقعی به محصول و  وجود مصرف­ کننده نهایی اقدام به ثبت سفارش در شرکت نمایید.

4-بازاریاب گرامی: قبل از خرید کالا از شرایط کیفی و قیمتی محصول اطمینان حاصل کنید.

5-بازاریاب گرامی: به منظور حفظ حقوق بازاریابی اطلاعات هویتی صحیح را در زمان ثبت نام در سایت شرکت درج نمایید.

6-بازاریاب گرامی: از تجمع در خارج از محل دفاتر و شعب شرکت در منازل و اماکن عمومی و تفریحی خودداری کنید.

7- بازاریاب گرامی: درصورت عدم رضایت از کیفیت و قیمت محصول و یا عدم توانایی در فروش کالاهای خریداری شده می‌توانید از طریق دفتر کاری خود نسبت به عودت کالای قابل فروش مجدد اقدام نمایید.


مطالب مرتبط

  • +


به ما بپیوندید