برگزیده

مسئولین رسیدگی کنند!!!
۳۰ نکته مهم درباره بایدها و نبایدهای عضویت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای
چگونه برای هر مشتری بالقوه از زبان مخصوص خودش استفاده کنیم؟
گردش مالی ۱۸۲ میلیارد دلاری بازاریابی شبکه‌ای
«حالا نه» را به «همین حالا» تبدیل کنید
وبینار آموزشی وس لیندن سوم دی برگزار می شود
۲۲ نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای و فروش مستقیم
چگونه برای هر مشتری بالقوه از زبان مخصوص خودش استفاده کنیم؟

اخبار

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰ نسخه چاپی 0

چگونه برای هر مشتری بالقوه از زبان مخصوص خودش استفاده کنیم؟
فروش مستقیم- باید به زبانی با مشتریان بالقوه خود صحبت کنید که برایشان قابل درک و آشنا باشد. باید پیام خود را مستقیما به ذهن و قلب آنان بفرستیم تا مخاطبین ما نیازی به بازگردانی پیام‌های ما نداشته باشند.

یادگیری زبان سری بسیار آسان است. تنها کافی است چند واژه‌ای محدود از آن را بیاموزید، وقتی از کلمات صحیح و مناسب استفاده می‌کنید، مخاطب شما را چون خواهر یا برادر خونی خود می‌بیند. همچون دو یار جدانشدن که دیدگاهی مشترک دارند پیش خواهید رفت، این شرایط فوق‌العاده ایست.


البته یادگیری زبان سری یک مهارت نیست . مهارت واقعی این است که بدانیم برای چه کسی از چه زبان سری‌ای استفاده کنیم تا برایش قابل درک باشد.شما باید سریعا در مورد اینکه کدام یک از چهار زبان سری برای مشتری بالقوه قابل درک است، تصمیم‌گیری کنید، این مهارت است که شغل شما را به اوج می‌رساند.


شخصیت افراد بر اساس دسته بندی این کتاب به زرد، آّبی، قرمز و سبز است. برخی افراد به قدری آبی هستند که به محض برخورد با آنان می‌توانید رنگ‌شان را تشخیص دهید. برخی افراد نیز به قدری قرمز هستند که به آسانی می‌توان دسته بندی‌شان کرد، مانند دختر جوانی که برای هم سالانش رییس بازی در می‌آورد و در زمین بازی فقط دستور می‌دهد. بیشتر افراد دارای یک رنگ شخصیتی غالب و درصد کمی از رنگ‌ دیگر هستند. تمامی رنگ‌ها خوب هستند، شما با رنگ شخصیتی مخصوص به خود متولد شده‌اید. پس آرام باشید و از رنگ خود لذت ببرید. این که مشتری شما چه رنگی است، اهمیت دارد. 

مطلب مرتبط: «حالا نه» را به «همین حالا» تبدیل کنید


وقتی از چهار رنگ شخصیتی آگاه شویم، می‌فهمیم که چرا افراد به طریقی غیر از آنچه که ما انتظارش را داریم رفتار می‌کنند. برای تشخیص رنگ شخصیتی مشتریان بالقوه از پشت تلفن فقط کافی است به صحبت‌هایشان خوب گوش کنیم، به کلماتی که مشتریان بالقوه در توصیف خواسته‌ها و جهان بینی خود بکار می‌برند گوش فرا دهید.


باید به زبانی با مشتریان بالقوه خود صحبت کنید که برایشان قابل درک و آشنا باشد. باید پیام خود را مستقیما به ذهن و قلب آنان بفرستیم تا مخاطبین ما نیازی به بازگردانی پیام‌های ما نداشته باشند.


در کتاب «چهار شخصیت رنگی در حوزه بازاریابی شبکه‌ای» خواهید آموخت که برای هر مشتری بالقوه باید از زبان مخصوص خودش استفاده کنید. این کتاب به ما می‌آموزد  چه چیزهایی را باید به مشتریان بگوییم و از گفتن چه مواردی خودداری کنیم.


این کتاب یک میانبر و یادگیری آن بسیار آسان است تا ما سریعا دریابیم که در گفت‌وگو با مشتریان دقیقا از چه جملاتی استفاده کنیم و چه اقداماتی را انجام دهیم. بررسی احساسات مشتریان یا درخواست از آنان برای پر کردن پرسشنامه و سپس شروع به گفت‌وگو عملا امکان‌پذیر است.

مطلب مرتبط: چرا شنیدن کلمه‌ی "خیر" را اهانت آمیز می‌دانیم؟

 

ما  راهنمایی نیاز داریم تا به ما کمک کند بتوانیم به زبان خاص مشتری با آنان وارد گفت‌وگو شویم. این کتاب نسخه "سبک" همه‌ی دیگر کتاب‌های موجود در این حوزه است.   

برای خرید کتاب «چهار شخصیت رنگی در حوزه بازاریابی شبکه‌ای» می‌توانید به فروشگاه آنلاین آتورینا مراجعه کنید. در این فروشگاه می‌توانید آخرین کتاب‌ها و محصولات آموزشی بازاریابی شبکه‌ای را تهیه کنید.


مطالب مرتبط



به ما بپیوندید