برگزیده

مسئولین رسیدگی کنند!!!
۳۰ نکته مهم درباره بایدها و نبایدهای عضویت در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای
چگونه برای هر مشتری بالقوه از زبان مخصوص خودش استفاده کنیم؟
گردش مالی ۱۸۲ میلیارد دلاری بازاریابی شبکه‌ای
«حالا نه» را به «همین حالا» تبدیل کنید
وبینار آموزشی وس لیندن سوم دی برگزار می شود
۲۲ نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای و فروش مستقیم
راهبران بازاریابی شبکه ای در ایران، تاریخ سازی کردند.

اخبار

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵:۰۰ نسخه چاپی 0

ترجمه مقاله اخیر سایت بیزینس فور هوم در رابطه با گردهمایی راهبران فروش مستقیم ایران
راهبران بازاریابی شبکه ای در ایران، تاریخ سازی کردند.
فروش مستقیم- هفته گذشته مقاله ای در سایت بیزینس فور هوم در وصف حرکت زیبای راهبران بازاریابی شبکه ای ایران درج گردید که بازتاب خوبی از گردهمایی مسترمایند در ایران بود. ما ترجمه این مقاله را برای شما ارائه کرده ایم.

برای مشاهده منبع اصلی خبر اینجا را کلیک کنید.

راهبران بازاریابی شبکه ای در ایران، تاریخ سازی کردند.

همانطور که در مقالات پیشین به رونق بازاریابی چند سطحی در ایران، اشاره کردیم، با این حال، اخیرا در اخبار راجع به اقتصاد درحال رکود ایران می شنویم.
ولی حتی در چنین وضعیتی، زنان و مردان بسیاری وجود دارند که به حرفه فروش مستقیم به عنوان فرصتی برای تغییر زندگی خود، نگاه می کنند.
شرکت آتورینا با ارائه مطالب آموزشی و برگزاری رویدادهای عمومی، به رشد کل حرفه کمک می کند.
پیام مقیم به عنوان مدیرعامل می گوید: "سه سال پیش، زمانی که شروع کردیم، راهبران علاقه ای به شرکت در رویدادهای عمومی نداشتند، زیرا باور نمی کردند که گردهمایی ها می توانند به آنان کمک کنند و بسیاری از آنها فکر می کردند که چه دلیلی برای نشستن یک فرد کنار شخصی از یک شرکت دیگر، وجود دارد؟
به راستی زمان برد تا آنها هم به ما اعتماد کنند و هم به رویدادهای عمومی.
پیام بر این اعتقاد است که شرکت در رویدادهای عمومی، به افراد حرفه ای کمک می کند، تا تصویر بزرگتر را ببینند.
او می گوید: "اگر شما افرادتان را هر بار در فضای یکسان قرار دهید و آنان را وادار به شنیدن صداهایی مشابه کنید، پس از مدتی، قادر به دیدن پیشرفتشان، نخواهید بود."
او این رویداد را به عنوان فرصتی خوب برای گرد هم آوردن راهبران در کنار یکدیگر برشمرد.
وی گفت: "داشتن هیاتی از سخنوران بین المللی در کشور ما یک گزینه نبود. بنابراین اندیشیدیم که چطور می توانیم در یک رویداد سه روزه، محتویات زیاد و سخنرانی بزرگ داشته باشیم؟ تا زمانی که از طریق بهترین دوستمان "وس لیندن" به مسترمایند معرفی شدیم.
حتی دیدن یک ویدئو از چنین رویدادی بر پرده نقره ای، می تواند برای افرادی که تشنه یادگیری هستند، بسیار جالب باشد.
پیام مقیم اضافه کرد: "در آغاز، من نگران بودم که مردم نپذیرند به مدت سه روز و هر روز هشت ساعت، به تماشای رویدادی در قالب تصویر، بنشینند.
اما ما این کار را انجام دادیم.
در روزهای ابتدایی فروش بلیط، زمانی که به اسامی شرکت کنندگان نگاه کردم، نتوانستم آنرا باور کنم. اما بالاخره این اتفاق افتاد."
روز بیست و سوم آبان، این رویداد سه روزه آغاز شد و همه این راهبران از شرکت های مختلف، آمدند برای آموختن.
رویداد، بسیار عالی پیش رفت و سخنرانان مسترمایند، سنگ تمام گذاشتند. اما آنچه که توجه مرا به خود معطوف کرده بود، شکل گرفتن رفاقت، بین بزرگترین راهبران این حرفه در کشور من بود.

پس از اتمام این رویداد سه روزه، شانزده تن از راهبران شش شرکت مختلف، تصمیم گرفتند که به صرف شام گرد هم بیایند.
بعد از شش سال، ما این کار را کردیم!
مدیرعامل آتوینا می گوید: "این افراد، سالها صرف مبارزه با یکدیگر کردند و اکنون دور یک میز، گرد هم آمدند تا در مورد نحوه رشد این "حرفه" گفتگو کنند.
هر یک از این راهبران، تیم هایی با بیش از ده هزار عضو دارند. اما همه آنها متعهد به کمک به کل صنعت هستند.
پیام مقیم در پایان خاطر نشان ساخت: "دیگر جنگی برای تکه های کیک، در کار نیست. بلکه برای بزرگ و بزرگ تر کردن کیک، گرد هم آمده ایم. بزودی از این افراد، بیشتر خواهید شنید"




به ما بپیوندید